...هدیه خدا برای ما

درد ودل مامان

1393/9/9 12:07
نویسنده : sara
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امروز 9 آذر ماه وارد هفته بیستم شدی وقراره با بابایی ساعت 5 بریم بیمارستان واسه سونوگرافی تعیین  جنسیت البته تو غربالگری سه ماهه اول بهمون گفتن که احتمال داره کوچولوتون یه شاهزاده کوچولو باشه .

شاید این اولین دروغی باشه که مجبور باشم بهت بگم گلم شاید بعداً راستش وبهت بگم البته شاید .

امروز قراره تو سونوگرافی جنسیت کوچولوی نازمون مشخص بشه  تا مامانی بتونه واست سیسمونی بخره آخه ما هنوز هیچی واسه گلمون نگرفتیم  .

کوچولوی من هر چقدر تو وجودم بزرگتر میشی واسم عزیزتر میشی وبیشتر از قبل بهت وابسته می شم دیگه الان یک حس خوب یه حسی که قابل وصف نیست تو وجودم هست  دوست دارم این چهار ماه باقیمانده هم خیلی زود تموم شه وزودتر بیای هر چقدر بزرگتر میشی بیشتر بهت وابسته تر می شم وبیشتر بهت فکر میکنم دیگه واقعاٌ حس مادر بودن درک میکنم .

پسندها (1)

نظرات (1)

عاطفه و بهزاد
9 آذر 93 13:29
من منتظر خبر سونوگرافي هستم