...هدیه خدا برای ما

برای تو بابا مجتبی مهربون

1393/7/1 14:27
نویسنده : sara
658 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو عشق زندگیم مجتبی نازنینم - پدر مهربان آینده نزدیک

عزیزم برای حس کردن تمام خوشبختیهای دنیا تنها وجود تو کافیست .

همینکه هستی در کنارم ودست مهربانت وجودم را نوازش میکند آرامش بخش جان ودلم است .

وهمینکه آغوش گرم وامن تورا دارم خوشحالم .

همینکه هستی ودر این روزهای سختی که میگذرانم  مرا یاری میکنی .

بودنت تمام سختیها را برایم آسان میکند .

تو این مدت 10 هفته که حال مامان خیلی خیلی بد بوده وهمش مریض بوده بابا مجتبی خیلی بهم کمک کرد خیلی هوامو داشت خیلی سختی کشید همه کارای خونرو خودش انجام میداد  تهیه غذا توی این مدت همش با خودش بود  وهمش مامان رو می برد دکتر وبا مهربونی وقتی مامان کلافه وخسته میشدم و گریه میکردم  با آرامش مامان ودلداری میداد وآروم میکرد خلاصه تو این مدت بابایی خیلی خسته شده.

بابا مجتبی

از طرف خودم وگل زندگیمون از تمام زحماتی که برامون میکشی تشکر میکنم ا میدوارم که خدای بزرگ بهت سلامتی بده ودست پر مهرت همیشه حامی وپشتبان ونگهدارنده ما باشه عشقم.

دوست دارم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الی
9 مهر 93 6:58
سلام امیدورام بارداری خوبی رو پشت سر بذارید . اگر دوست دارید اتاق نی نی تون متفاوت باشه ی سر به این سایت بزنید http://idivar.ir/ سلام عزیزم شما امیدوارم شما هم بارداری خوبی داشته باشید- مرسی از راهنمایی
سارا شکيبا
9 آبان 93 11:30
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون سلام مرسی عزیزم وبلاگ شما هن قشنگه - چشم حتماً
عاطفه و بهزاد
8 آذر 93 11:14
سلام خوشحال ميشم به عنوان دو دوست باهم لينك بشيم ممنونم سلام حتماٌ - منم خوشحال میشم