...هدیه خدا برای ما

اولین پائیز با تو

1393/7/1 13:46
نویسنده : sara
347 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز پائیزه مامان

اولین روز مهر ماه 1393 من از همون بچگی عاشق اول مهر وبوی خوب مدرسه بودم

ولی این اول مهر یه حس قشنگ وجدید دیگه ای دارم

حس اینکه درآینده یه روزی توی همچین روزی دست کوچولوی تورو میگیرم ومیبرم مدرسه

دست نفسمو میگیرم کیف خوشگل وکوچولوشو برمی داریم وبا بایی میبریمش مدرسه

وای که تصورشم چقدر واسم قشنگه الهی فدات بشم چقدر من واست آرزوهای قشنگ دارم مامانی

الان هم چشمام خیس شد از تصور بودنت ودوست دارم خیلی خیلی زود بیای به این دنیا عزیزم

این روزها بوی پائیز همه خونه رو پر کرده پائیز واقعاٌ پادشاه فصلهاست

عزیز دلم

من وبابایی تو پائیز به هم دل بستیم

تو زمستون به هم رسیدیم

تو تابستون فهمیدیم گه تو گل قشنگم اومدی تو زندگیمون

وتو بهار هم پا به این دنیا میزاری  عزیزم وچهار فصل عشقمون و کامل میکنی

امید وآرزوی مامان وبابایی

دوستت دارم فرشته کوچولوی من

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)